perjantai 19. kesäkuuta 2015

Juhannusaattona..

Meidän juhannus menee näissä merkeissä.. :)

Juhannusaattoa vietellään tosiaan varsin koleahkoissa merkeissä. Sentään +16 astetta näyttää mittari, mutta ulkona sataa ja ei tässä nyt grillailu ja kesämekko ole ensimmäisenä mielessä...

Me olemme menossa Raatille tänään. Tein nyt aamupäivällä välimerenpiirakkaa viemisiksi. Mukaan otetaan myös grillattavaa: maissia, makkaraa, lihoja jne... Illalla on tarkoitus käydä tietysti saunomassa; Mimosa ja Aatos odottaa kovasti pääsevänsä uimaan... Hrr!!! Raatilla odottelee mummo, Päivi, Pepe ja Laura nyt ainakin. Yöksi tullaan kotiin, huomenna varmasti jatkuu juhannuksenvietto samoissa maisemissa. Minulla on tässä vielä vähän käsityöprojektia meneillään. Lupasin tehdä Päivi-tädilleni juhannusruusu-maton, ja sen viimeinen kierros on nyt käynnissä, aion saada valmiiksi ennen lähtöä. 


Tämän viikon yhtenä projektina mulla on ollut lastenvaatteiden ja omien äitiysvaatteiden läpikäyminen ja myyntiin naputtelu. Mimosan vaatekaappi on ollut kuin itse kaaos jo pidemmän aikaa... Olen nostellut sinne pikkuhiljaa Mimosalle ja Aatokselle pieniksi jääneitä vaatteita ja onhan noita kertynyt... Niissä on ollut melkoinen työmaa setviä, mitä säästetään Iinekselle, mitä laitetaan nettikirppikselle jne. Sitten valokuvaukset ja setvittelyt missä kunnossa mikäkin vaate on... Huoh! En yhtään ihmettele, ettei moni jaksa moiseen urakkaan ryhtyä. Mutta tehty mikä tehty! Mitä ei netissä mene kaupaksi, laitan sitten elokuussa kirppispöydälle tarjolle. 

Samalla kun olen pyöritellyt pieneksi jääneitä vaatteita, olen ideoinut lastenhuonetta. Se on usein myös täysin kaaoksen vallassa, nyt olen suunnitellut sinne Ikean kallas-hyllykön hankkimista ja H&M:lta laatikot hyllyyn. Eiköhän sinne saisi piilotetuksi mukavasti tämän hetken kaaoksen, ainakin hetkeksi. Samalla voisi toisen seinän maalata. Mulla on jo kiva idea päässäni odottamassa, että pääsisin toteuttamaan tätä suunnitelmaa. :) Kuvia sitten toisena päivänä. 

Mukavaa juhannusta kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)