torstai 5. helmikuuta 2015

Juhlatunnelmaa ja arkea.. :)


Meidän mummo täytti viime viikonloppuna 85 vuotta! 
Tässä kummityttöni maalama taulu päivänsankarista ♥ :)

Juhlia vietettiin suvun ja lähimpien ihmisten kesken Raatilla. Mummon kaikki sisarukset olivat saapuneet paikalle, väkeä oli kaikkinensa 40 kappaletta. Mukavasti meni päivä herkutellen. :)



Iines päiväunilla juhlahumun keskellä ♥

*     *     *

Nyt on jo helmikuu ja Runebergin päiväkin oli tänään. Eipä tullut syötyä torttua, mutta lippu sentään salkoon vetäistiin vähän ennen puolta päivää... Ihania talvipäiviä on ollut nyt jo pidemmän aikaa. Mä olen kerennyt käymään hiihtämässä viitisen kertaa ja kilometrejä on kertynyt 36. :) Pisin 12 km lenkki heitettiin kälyn kanssa viime sunnuntaina. Muutoin olen hiihtänyt 6,1 km valaistua latua. Onpa ollut mukavaa! :) Kyllä siinä tosiaan hien saa pintaan ja kunto varmasti kasvaa lenkki lenkiltä! Toivottavasti hyviä hiihtosäitä jatkuisi pitkälle kevääseen. Huomiselle olisi seuraava lenkki jo suunnitteilla. :) Mä olen ollut tosi yllättynyt, miten hyvin Iines on pärjännyt ilman tissiä hiihtojeni ajan. Aikaisemmat lapset kun ovat olleet enemmän tissin perään ja ottaneet ilolla huikkaa, etenkin iltaisella. Iines pärjää kyllä hyvin tunnin poissa oloni, joten olen voinut hiihdellä rauhassa. :) 

Mitähän muuta... Koko ajan tapahtuu paljon pieniä asioita.. Esikoisen ilmoitin kesäksi heppaleirille, Mimosa taas aloitti tammikuussa Kissankelloissa jumppaamisen, Aatos juttelee pitkiä juttuja ja osaa jo olla päiväkuiva. Tosin vaippa on ollut vielä päikkäreillä ja reissuissa. Minä olen tehnyt käsitöitä; muutamat sukat, Mimosalle lapaset, Bambi ristipistotaulua ja sain viimein jopa ommeltua Iisan huoneeseen sisustustyynyn päällisen ja verhon. Ja sen verran aivoriihikin suostui toimimaan, että kehittelin viimein Iisan vaatekaapin eteen mielessäni kivan verhosermin. Se ei ole vielä valmis, mutta odottaa siksakkausta ja parin kepukan hankkimista. Kunhan se on valmis, voisi viimein ottaa kuvat mitä muutosta huone on kokenut tässä reilun vuoden aikana! :D Pikku hiljaa asiat etenevät ja joskus jopa valmistuvat! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)