sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Hämmennystä Lindexillä...

Mä oon oikein odottanut oikeaa hetkeä, että saan valokuvata vähän lisää pikkuisille ostamiani vaatteita. On ne niin ihania! Suurimman osan oon ostanut netti- tai livekirppareilta, mutta kyllä niitä on välillä haettava ihan kaupastakin... Lastenvaatteissa tulee suosittua tuttaa, lindeksiä, h&m, mutta marimekkoakin on välillä pakko saada! :) Onneksi on noita kirppariryhmiä, kun en mä lapsille niitä kovin kalliita vaatteita kuitenkaan uutena raaski ostaa. Toki me&i löytyy myös ja kaikkea muutakin! :) Lapsille hankkimani välikausipuvut ovat ducksdayn, näyttävät ainakin ihanan värikkäille ja toivon, että toimivat muutenkin hyvin! 

Viimeksi kun käytiin lasten kanssa shoppailemassa, meinasi mulla mennä Lindexillä hermot! Tuossa seuraavassa kuvassa näkyy toi Bamse-haalari jota oli rekissa kaksi kappaletta jäljellä, ja nekin liian pienet Aatokselle. No, huomasin onnekseni sitten mallivauvan päällä samaisen haalarin joka näytti olevan juuri oikeaa kokoa! Huikkasin näkemälleni myyjälle, että kai tämän puvun voi tältä vauvalta pois ottaa, kun muita sopivia kokoja ei ole enää tarjolla? (Siis todellakin ajattelin sen olevan ihan itsestäänselvyys!) Mutta olin niin väärässä! Muita vaatteita asetellut myyjätär hyvä ettei pudonnut siltä penkiltään ja kiiruhti mun luokseni huolissaan (olin siis reippaana ottanut koko nukkevauvan syliini! :D) mun luokseni ja alkoi sitten selittelemään että hetkonen, hän ei nyt tiedä kun heillä on niin tarkkaa, että täytyy olla silitetyt vaatteet nukkejen päällä ja heidän somistaja vasta kävi tässä, että hänen täytyy nyt soittaa ja tarkistaa saako puvun nuken päältä ottaa!!! Siis mitäh! Puljussa on kolme haalaria MYYNNISSÄ ja tämä myyjätär ei nyt tiedä saako hän minulle myydä ko. tuotteen, kun se oikea koko nyt sattuu olemaan sen mallivauvan päällä! O_o Ensiksi mua vähän nauratti, mut sit mua alkoi vituttamaan ja mietinkin että jollen mä saa tuota haalaria täältä mukaani niin en todellakaan osta täältä mitään! Mut sit mua alkoi taas naurattamaan mielessäni! Varsinainen blondi täytyy olla töissä jos minun - maksavan asiakkaan - rahat ei kelpaa! Tai sitten Lindeillä on harvinaisen kova natsimeininkin näitten lastenvaatteiden ja niiden myymisestä mahdollisesti tulevien virheiden suhteen myyjä-reppanille... No, joka tapauksessa langan päässä johto oli antanut myyjättärelle luvan tämän Bamse-haalarin myymiseen... Joten poistuimme kaupasta tyytyväisenä, joskin todella hämmentyneenä! Kummallista meininkiä. 

Aatokselle kesäksi pari lyhythihaista bodyä veturi tutalta ja marimekon boboota ♥ sekä vihreät housut ja haalarit tuttaa molemmat ja kirppikseltä. Lindexin Bamse-haalari Aatokselle ja Mimmille Marimekon pallopaita, kirpparilta myös. 

Mä en voinut jättää tuota ihanaa leppäkerttu-kuosista välikausitakkia (Lindexille) ja koska settiin ei kuulunut housuja, ostin sille farkut kavereiksi. Bamse uikkari löytyi myös Mimmille kesäksi ja kukkatunika. Ja myös tuo ducksdayn välikausihaalari. 

Toki paljon muutakin on tullut ostettua... Yllätys! Ja kirppareilta nekin. Aatokselle ja Mimmille kesäisiä t-paitoja, bodyjä, shortseja, mekkoja.. jne. :)

1 kommentti:

  1. Löytyykö sulta vielä toi bamse-puku? Olisin kiinnostunut ostamaan sen sulta jos vielä sellaisessa kunnossa on että sitä voi pitää ja tietenkin jos edes myyt sen mulle :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)