keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Marraskuinen keskiviikko - se ensimmäinen!

Ensimmäinen blogiteksti - aikoihin - luo paineita. Olen kaivannut kirjoittamista jo jonkin aikaa. Aikaisemmin olen kirjoittanut muutamia blogeja, ne ovat palvelleet aikansa ja niihin ei enää ole paluuta. Eilen luin yhtä vanhaa. Kuinka elämä onkaan parissa vuodessa muuttunut! Olen siirtynyt yhden lapsen ja neljän kissan sinkkuäitiydestä kahden lapsen, neljän kissan ja ihanan miehen perheeseen. Ehjään perheeseen, jossa ei ole yksinäisiä viikonloppuja. Olen hyvin kiitollinen siitä. Nyt elämä on yhdellä sanalla kuvattuna täyttä! Ihanan täyttä ja työllistävää! Kuinka nautinkaan siitä runsaudesta. Ainakin tällä hetkellä vielä, kun vauva on pieni ja ekaluokkalainen pieni iso.

Ajattelin kirjoitella blogiini kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kahvihetkistä, lapsista, reissuista, käsitöistä, kissoista, kirjoista, askarteluista, arjen hetkistä, niistä mun elämän suurista ja pienistä elämän iloista. Kai tämä palvelee parhaiten itseäni, päiväkirjatyyppisenä blogina. Laitetaan vielä loppuun kuva viime viikkoiselta Kreetan reissulta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)