perjantai 4. marraskuuta 2011

Arkiaskareiden kimppuun!

Perjantai! Pari päivää blogihuumassa oltuani, päätin vihdoin tarttua kotihommiinkin. No, oikeastaan joskus on ihan hyvä tehdä käsitöitä, lueskella ja olla vaan lasten kanssa, kotityöt ei tekemällä lopu. Hmm.. Äitiyslomallahan tässä ollaan. Että kai se täytyy toisinaan vähän myös "lomalta" tuntua ;)

Päivä alkoi lakanoiden vaihdolla sekä pyykkien laitolla. Huoh! Mikäs siinä pyykkiä pestessä.. konehan ne pyörittää. Mutta ne kaappiin viikkaamiset. Mä olen huono silittämään _yhtään mitään_ joten haluan viikata vaatteet siististi kaappiin. Siellä ne kyllä siliävät riittävästi. Tosiaan loman jäljiltä pyykkiä on kertynyt ja nyt ne on laitettu. Vaihdoinpa samalla myös omat kesävaatteet laatikkoon yläkaappiin ja talvivaatteet niiden tilalle hyllylle. Jee, vähänkö olin reipas! Pitäis joku päivä käydä vauvelinkin vaatteet läpi ja katsoa sieltä kirpparille joutavat, ja muuten liian kesäiset erilleen.

Eilen sain myös kutsun parin viikon päähän "tyttöjen iltaan"! Ihanaa, hyvää ruokaa ja seuraa tiedossa. Lähdemme vauvan kanssa nautiskelemaan. Viimeistä kuukautta viedään että vauva on vain mun rintojen varassa ruokinnan suhteen. Tosi nopeasti tämä aika on kulunut!

Mä ajattelin tehdä joulukortit tänä vuonna jo melko ajoissa. Viimeisimmät vuodet oon lähetellyt valmiita kortteja, mutta nyt teen joulukortit itse. Löysin ihania vintagekuvia Mikkelin Aspolasta joita ajattelin kortteihin käyttää. Viimeisen puolen vuoden aikana on noita kortteja tullut väsättyä enemmänkin (ristiäiskutsut, vauvan kiitoskortit, hääkutsut ja nyt joulukortit). Täytyy laittaa kuvaa joku päivä kun pääsen urakan kimppuun tosissaan. *<:)

Nyt saunaan! Meillä on ihan perusviikonloppu menossa! Huomenna tallille, siivotaan ja vietetään kivaa aikaa perheen kanssa! Hauskaa viikonloppua ja Nenäpäivää kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hääkutsut!? Ihanaa, onnea!:) Käyköhän mun uni toteen mekon suhteen... Hih.:) -Laura

    VastaaPoista
  2. ;) Hih! Kiitos! Jää kyllä tuo mummon mekko edelleen haaveeksi! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)