tiistai 15. toukokuuta 2012

Väsymystä!

Tunnen itseni väsyneeksi. Vappupallot on katossa roikkumassa. Lelut on lattialla hujan hajan, pyykit osittain viikattuna pyykkitelineen päällä. Keittiön tasoille en taida edes vilkaista. Nyt ei ole energiaa siistiä niitä. Päivällä olen työstänyt riittävän monta asiaa eteenpäin ja osan loppuunkin, jotta nyt ei huvita muuta kuin istua ja purkautua!

Tämän asunnon kaupat ovat suurimmat mitä tänään on tehty! Nyt tämä kolmio ei ole enää minun vaan toisten ihmisten. Mukavien sellaisten. Avaimet on luvattu toimittaa 30.5.2012 heille puolenpäivän jälkeen. Olen onnellinen kaupoista, mutta samalla jotenkin "kaikkeni antanut".

Soitin neuvolaan ja varasin Mimosalle 1 v neuvolatarkastukseen ajan.

Sain myös soitettua palkanlaskijalleni ja sain kelan äitiysrahahakemukseen tarvittavat päivämäärät ja tiedot. Nyt ei muuta tarvi kuin laitaa postiin se menemään. Lupasin toimittaa myös verokorttini etteivät ryökäleet ota 60% saatavistani veroja pois!

Sain myös pakattua pari fb-kirpparilla myymääni paitaa kuoriin. Ne pitäisi heittää postiin. Tosin toinen vasta kun maksu näkyy tililläni. Mä olen ihan hysteerinen etten vahingossakaan pakkaa yhtään karvaa vaatteiden mukana, eäh se ei olisi kivaa ainakaan vastaanottajasta.

Sekä vastasin yhteen sähköpostiin ja alan nyt etsimään yhdelle pennuistamme uutta kotia ostajaehdokkaan puolelta saapuneen perumisen vuoksi. Täytyy huomenna ottaa kuvia, tänään en jaksa enää päivitää kissablogia.

Mimosa nukkui tänään ehkä 50min päivällä unia ja on ollut aikas kärttyinen. Ehkä sekin väsyttää tämän kaiken henkisen väsymyksen ohella. Onneksi Juho on nyt reippailemassa neidin kanssa ja mulla on hetki aikaa huohahtaa paikallani. Iisa kertoi tänään koulun jälkeen saaneensa isin kotiin eilen trampoliinin. Oli kuulema hyppinyt koko eilisen illan siinä! Kunto on ainakin kohdallaan ;)

Ja sitten, mä kirjoitan parasta aikaa äitienpäivälahjallani, eli asuksen pinkillä läppärillä <3 ihana! :)

Nyt tekis mieli kahvia ja jäätelöä. Mut jäätelöä pitäisi hakea kaupasta enkä taida vielä hetkeen jaksaa nostaa takamustani tästä! Voi kun joku tois mulle herkkuja!

Viime viikolla aurinko paistoi ja taikoi seinään kauniita varjoja...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)