keskiviikko 7. elokuuta 2013

Ristipisto-ohjeita ja pöytäliina kirpparilta... :)


"Vähän" jouluista, mutta menkööt! ;) Kiertelin kirpparilla taasen ja löysin ihastuttavat ristipistovihkosen. (Hinta 0,5e!) Etenkin nuo kannessa olevat bambit saivat mun sydämmeni sykkimään! Miksei nuo jouluisemmatkin aiheet ole ihastuttavia, mutta mulla on ollut mielessä että haluaisin tehdä ristipistoliinan, jota voisi käyttää talviaikaan ja erityisesti vielä joulun jälkeenkin! Tonttu- ja pukkiliinat ei enää tammikuun lopulla houkuttele jostain syystä... ;) No, parasta aikaahan mulla on se talitintti-ristipistotyö menossa, mutta lisääkin liinoja tekisi mieli tehdä. (Aikaahan kun kotiäidillä tunnetusti aina on...!!!!!!! :D) Niin tästäpä mä sen sitten joskus vielä tulen tekemään. ♥ Ihanaa! 


Myös tässä kuvassa oleva oikeanpuolimmainen lintu/sydän ohje näyttää tosi herkulliselta. :)


Löysin vielä toisenkin ihanan, nimittäin pyöreän pöytäliinan, 3e. Käytönjälkiä ei näy!
Mä niin haluun meille sen pyöreän ruokapöydän joskus! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)