perjantai 16. elokuuta 2013

Sairastuvan sutkautukset! :D

Ollaan oltu koko viikko kamalassa flunssassa täällä!
Eilen jo tuntui, että kovin alkaa seinät kohta kaatumaan päälle, joten onneksi tänään aamulla olo tuntui jo huomattavasti paremmalle! Jes! Tästä toivutaan! :)

Viikon parasta antia ovat olleet keskimmäisen sutkautukset!

Toissapäivänä hän valitteli:
"Äiti, en enää jaksa ajaa mopokorttia."
(Selvennykseksi tähän, Aatos sai 1v lahjaksi plaston mopon jonka kanssa ovat sitten ajelleet, lähinnä Mimosa.. Välillä on mopoilu karannut käsistä ja on varoiteltu, että kohta otetaan "mopokortti" pois jollei osaa ajella rauhallisesti.. :) 

Eilen kyselin häneltä:
"Maistuisko vielä viili?
Johon 2 v 2 kk vanha tyttäreni vastasi
"Joo, toi punaviini!"
Ja nauroi perään! :D

Jos jotain hyvää nuhanenästä ollut, niin hajuaistin täydellinen puuttuminen.
Eilen tyttäreni oli hetken olohuoneessa legoilla leikkimässä, kun olin nukuttamassa kuopusta.
Tullessani makuuhuoneesta tyttäreni viereen, Mimosa kertoi ettei hänellä ole kakkaa!
Minä: "Tuliko sulta kakka?"
Mimosa: "Multa tuli pieni kakka."
Minä: "Ahaa! No, lähdetäänpäs pesemään pikkuhousuja vessaan!"
Mimosa: "Minä tein ISON kakan housuun!"
Minä: Jaahas!
Tuoksusta täydellisen tietämättömänä pesin kakkapöksyt ja peput.
Valitettavasti tänään hajuaisti näyttää toimivan jo oikein hyvin... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)