lauantai 27. syyskuuta 2014

Perjantain pohdinnat ja heräävää tähti-innostusta..

Olen taas tällä mieheni läppärillä kirjoittelemassa ja erilaistahan tämä on. Odotan jo niin sitä omaa pinkkiä ASUS:tani takaisin. Toki olen luvannut itselleni kopioda samantien kaiken ulkoiselle muistille kun vaan saan koneeni takaisin. Kaikki valokuvat nyt eritoten! Kummasti sellaiset asiat muistuvat siinä vaiheessa mieleen, kun niillä on mahdollisuus kadota bittiavaruuteen... Tehtävälistalla olisi myös tehdä kuvakirja 5/2013 olleesta Rodoksen reissusta. Miksei valokuvia voisi myös teettää albumeihinkin... Se se vasta revohka onkin! Mutta mistäs niitä sitten kaivelet myöhemmin, suloisia vauvakuvia, arkista perhe-elämää, retkiä ja reissuja... Näin taaksepäin ajateltuna olen saanut yleensä silloin jotain aikaiseksi, kun on ollut pakko pysähtyä. Toukokuussa 2013 kun makasin noidannuolen lamaannuttamana olohuoneen sohvalla vajaan viikon verran, sain aikaiseksi tilata olohuoneen seinään uuden tapetin ja tein myös kuvakirjan Tsekin ja Portugalin reissuista. Toki tällä hetkellä toivon kaikkea muuta kuin että joutuisin vuoteenomaksi... Tätä pientä flunssaa joka on tällä hetkellä päällä ei lasketa. Myös äidin hautajaiskuvat ovat vielä laittamatta albumiin. Albumi sentään on jo odottamassa ja ne kuvatkin, mutta se taitaa olla "oma matkansa", jotta sen jaksaa käydä läpi. Toisaalta taas helpottaisihan se varmaan jos vielä ennen vauvan syntymää saisi käytyä niitä tunteita läpi.. Niihin liittyy kuitenkin niin paljon ajatuksia myös Aatoksen vauva-ajalta, jotka voivat nousta ehkä pintaan sitten kun uusi vauva syntyy..

Kuva Ellos

Tällä viikolla tuli vauvan toppapuku, jonka vaihdoin pari kokoa isommaksi ja samalla myös nuo tähtivalot, jotka ajattelin laittaa meidän makuuhuoneeseen. Ensin sinne täytyisi vaan saada se vanha ovi paikalleen sängynpäädyksi. Pikku juttuja... Mun oli alunperin tarkoitus raapia ovesta vanhat maalikerrokset pois ja pistää uutta tilalle, mutta nyt ovea katsellessani sen väri on oikeastaan aika hyvä tuohon meidän makkariin. Mutta pesua se silti vaatii ja jonkun kiinnityssysteemin.. No, eiköhän Juho jotain kehitele. :) Meillä on myös yksi vanha lamppu odottamassa seinälle pääsyä. Se on tuotu Juhon isän mummolasta ja suoraan sanottuna ei sitä olla vielä edes lampun kanssa testattu...  Saati miten turvallinen lamppu oikeasti onkaan? Mä voin jo melkein nähdä silmissäni tulen leimahdukset ja poksahduksen ja se on sitten siinä... :D Toivottavasti ei kuitenkaan ihan noin käy! ;) 

Huomaan muuten, että mä olen pikkuhiljaa alkanut viimein lämpenemään tähdille. Jotenkin ne ei ole olleet mulle mikään "juttu" aikaisemmin, vaan oon jopa karttanutkin niitä, mutta jotain on nyt tapahtunut. Olen hankkinut itselleni yöpaidan jossa on tähtiä, samoin Aatokselle paidan, tähdillä tottakai sekä nyt vauvalle ihanan jumpsuitin jossa oli valkoisella pohjalla tummanharmaita tähtiä. Ja nyt vielä nuo valot ellokselta. Näin ne ajatukset muuttuvat.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)