maanantai 29. syyskuuta 2014

Flunssan kourissa.. :(

Kuva Pinterest

Edelleen mieheni läppäri käytössä, joten lainakuvilla mennään... Mä odotan jo niin malttamattomana että saan sen oman koneen käyttööni.. Alan jo toistaa itseäni joka postauksessa, huomaan. Täällä on kärsitty viime viikon keskiviikkoyöstä lähtien flunssasta, lähinnä allekirjoittaneen osalta. Viime yö oli sen verran tuskaa, että jouduin turvautumaan viiden kuukauden jälkeen ensimmäistä kertaa parasetamoolin voimaan. Päätäni särki ihan jumalattomasti vaikka Juho oli hieronut niskoja ja päätä ennen nukkumaan menoa. Tuntui yksinkertaisesti että pää kohta räjähtää ja itku silmässä pyysin Juhoa hakemaan mulle lääkettä. Jossain vaiheessa yötä särky onneksi helpotti. Aamulla tosin kipu oli alkamassa uudelleen ja oli pakko nousta sängystä, kun totesin makuuasennon pahentavan oloani. Pystyasennossa oli paljon kivuttomampaa olla. Sen verran tukossa olen edelleen, ettei esimerkiksi niistää ole juuri tarvinnut vaikka pää onkin ihan tukossa. No, jospa tää flunssa tästä joku päivä helpottuisi. Koko muu perhe on onneksi nyt pysynyt terveenä. 

Viikonloppuna nähtiin veljeni perhettä pitkästä aikaa. Oltiin lauantai-iltaa viettämässä papan luona koko porukalla. Minä tein myssyä samalla, jonka olin bongannut virkkausryhmästä. Muut saunoivat, Juho paistoi saamansa hauen ect. leppoista. Sunnuntainakin vietettiin aikaa yhdessä, lapset leikkivät metsäleikkipuistossa, minä tosin vietin koko päivän sisätiloissa kun olo ei kummoinen ollut. Sain kuitenkin aikaiseksi sen verran, että silitin vauvan Newbie-mekon, jonka ajattelin hänelle pukea kotiin sairaalasta lähtiessämme. :) Kävin myös illalla ystäväni luona teellä ja sovittelemassa takkeja. Nyt mulla on kolme uutta takkia jotka lämmittävät mua loppuraskauden ajan! Jes! 

Tänään irroitin sohvanpäälliset ja pesin niistä osan. Ovatpahan sitten puhtaan valkoiset kun vauva pääsee niille puklailemaan! ;) Aamupäivästä käytiin perhekerhossakin ja illalla nautittiin 1vee rääppiäsherkuista ystäväperheen luona. Kiitos Maiju & co. seurasta ja herkuista! :) Huomenna oliskin sitten hulinaa... Mimosan kerhopäivä, Iisan hammashoitola- & röntgenajat, illemmalla lasten tanhutatit ja Juho tulee joskus illalla kotiin. No, eiköhän nuo tuosta lutviudu. 

5 kommenttia:

  1. Kiitos teille! Syksyisen illan piristys on ystävät 💗 Jaksuja, toivottavasti flunssa helpottaa pian!!

    VastaaPoista
  2. Tuossa piti olla <3 <3 Ei kysymysmerkkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hätää, mä näin ne sydämet! :) Tuossa esitarkastettavassa versiossa näkyi ihan normaalisti, mut en sit ymmärrä miksi tänne tekstiin niitä ei onnistu luomaan? :O Ps. Olo tuntuu jo paljon paremmalle, jes! Ehkä kunnon täytekakut tekivät tehtävänsä? ;)

      Poista
  3. Riitti se saunan lauteilla käyminen ;) Niin flunssat häviää! Mutta siis hyvä juttu!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)